Innocence Lyric  

Posted by: afeq

Waking up i see that everything is ok
the first time in my life and now it's so great
slowing down i look around and i am so amazed
i think about the little things that make life great
i wouldn't change a thing about it
this is the best feeling

this inocence is brilliant, i hope that it will stay
this moment is perfect, please dont go away, i need you now
and i'll hold on it, dont you let it pass you by

i found a place so safe, not a single tear
the first time in my life and now it's so clear
feel calm i belong, i'm so happy here
it's so strong and now i let myself be sincere
i wouldn't change a thing about it
this is the best feeling

its innocence is brilliant, i hope that it will stay
this moment is perfect, please dont go away, i need you now
and i'll hold on to it, dont you let it pass you by

it's the state of bliss you think you're dreaming
it's the happiniess inside that you're feeling
it's so beautiful it makes you wanna cry

it's the state of bliss you think you're dreaming
it's the happiness inside that you're feeling
it's so beautiful it makes you wanna cry

it's so beautiful it makes you wnat to cry

this innocence is brilliant, it makes you want to cry
this innocence is brilliant, please dont go away
cause i need you now
and i'll hold on to it, dont you let it pass you by

thos innocence is brilliant, i hope that it will stay
this moment is perfect, please dont go away, i need you now
and ill hold on to it, dont you let it pass you by

Lirik Lagu Senyum – Malique ft Najwa  

Posted by: afeq

Senyum (5x)

Kacak luar
Kacak dalam
kacak dengar sini
kalau saya senyum
awak msti senyum skali
kalau kite senyum
semua orang berjangkit
bila semua orang senyum
dunia tiada penyakit

senyum
tak perlu kata apa-apa (4x)

akhirnya sempurna tiga album pertama
bunyi macam koleksi hits terbaik orang lama
dah ku kata ku takkan henti sampai tua bangka
kalau habis abjad aku rap dengan angka
satu dua tiga anugerah diterima
oh itu tahun lepas tahun ini cuma dua
tersenyum tiap kali kalah dengan nurhaliza
ditertawakan oleh anakku Inca Medina

Oh Inca Medina orang secantik nama
cantik luar cantik dalam cantik macam mama
hati macam grandmanya anginnya macam papa
kalau dah merajuk nampak muncung sampai sana
sebelum jadi drama dah tahu nak buat apa
nyanyi balik lagu ayat lama ayat mama
wanita hari ini jaga sensitiviti
kalau buah hati merajuk boleh cuba ayat ini

ay cantik luar cantik dalam cantik dengar sini
kalau cantik senyum cantik mesti cantik lagi
senyum sikit nak tengok ada tak lesung pipit
kalau tak ada pun aku masih mahu cubit

ay buai tinggi-tinggi sampai ke puncak awan
dengan kumulus dan nimbus aku berkawan
aku bukan rupawan aku bukan jutawan
tapi aku punya satu senyuman yang menawan

baru mukadimah nampak macam sudah tertawan
dengar kata hati perasaan jangan dilawan
kalau takut mula-mula kita boleh berkawan
duduk dulu biar ku belanja kopi secawan
apa rasa sentiasa jadi bahan perhatian
apa rase jadi cantik kacuk cina pakistan
apa rasanya terima bertubi-tubi puji-pujian

tu boleh pun senyum cantiknya gigi
sepuluh markah penuh seharusnya ku beri
wanita hari ini harus pepandai puji
kalau dia jual mahal boleh cuba lagu ini

ay cantik luar cantik dalam cantik dengar sini
kalau cantik senyum cantik mesti cantik lagi
senyum sikit nk tengok ada tak lesung pipit
kalau tak ada pun aku masih mahu cubit..............